Uzm. Dr. Şükrü Bağcık Kimdir?

Uzm. Dr. Şükrü Bağcık, tıp dünyasında saygın bir yere sahip olan ve alanında uzmanlaşmış bir doktordur. Kronik ağrılı hastalıklar, ameliyatsız bel ve boyun fıtığı tedavileri ve tüm eklem rahatsızlıkları konusunda geniş bir bilgi ve deneyime sahip olan Dr. Şükrü Bağcık, klasik tıp ile geleneksel ve tamamlayıcı tıp yöntemlerini birleştirerek hastalarına en etkili tedavi seçeneklerini sunmayı hedeflemektedir.

Eğitim ve Uzmanlık

Şükrü Bağcık, 1977 yılında Aydın'da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Aydın'da tamamladıktan sonra, 2001 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden mezun oldu. 2011 yılında aynı üniversitede uzmanlık eğitimini tamamladı. Tıp eğitimini tamamladıktan sonra, mesleki kariyerine hızla adım attı ve çeşitli sağlık kurumlarında önemli görevlerde bulundu.

Mesleki Deneyim

Dr. Şükrü Bağcık, mezuniyetinin ardından Amasya Merkez 1 Nolu Sağlık Ocağı'nda hekim olarak göreve başladı. Ardından, 2001-2003 yılları arasında Amasya Suluova Devlet Hastanesi Acil Servis Hekimi olarak görev yaptı. 2003-2004 yıllarında Kocaeli Derince Askeri Hastanesi Acil Servis Hekimi olarak çalıştıktan sonra, 2004-2006 yılları arasında tekrar Amasya Suluova Devlet Hastanesi'nde Acil Servis Sorumlu Hekimi olarak görev aldı.2006-2007 yılları arasında Amasya İl Ambulans Servisi Başhekimi olarak görev yaptı.

Uzmanlık eğitimini, 2007-2011 yılları arasında Dokuz Eylül Üniversitesi Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı'nda tamamlayarak Anesteziyoloji ve Reanimasyon Uzmanı unvanını aldı. Uzmanlık eğitimi sırasında ağrı tedavisi konusuna özel ilgi gösterdi ve bu alanda uzmanlaştı. Uzmanlık sonrasında Akupunktur, Nöralterapi, Proloterapi, Ozonterapi, Kupa Tedavisi, Mezoterapi gibi bir çok tamamlayıcı tıp alanında eğitimlerini tamamlayarak kendini geliştirdi.

2011-2013 yılları arasında Soma Devlet Hastanesi Ameliyathane ve Yoğun Bakım Sorumlusu olarak çalıştı. 2013-2016 yılları arasında aynı hastanede Ağrı Polikliniği Sorumlusu olarak görev yaptı ve 2014-2015 yıllarında Soma Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı olarak hizmet verdi.

Özel Muayenehane ve Hizmetler

2016 yılından bu yana, Dr. Şükrü Bağcık özel muayenehanesinde hastalarına hizmet vermektedir. Klasik ağrı tedavileri (Algoloji) yanında Akupunktur, Nöralterapi, Proloterapi, Ozonterapi gibi tamamlayıcı tıp tedavilerini başarıyla kullanmaktadır. Kronik ağrılı hastalıklar, ameliyatsız bel ve boyun fıtığı tedavileri ve tüm eklem rahatsızlıklarında kişiye özel tedavi planları oluşturmakta ve klasik tıp yöntemleri ile geleneksel-tamamlayıcı tıp yöntemlerini kombine ederek en etkili sonuçları elde etmeyi amaçlamaktadır. Tüm tedavilerde kalıcı iyileşme hedeflemektedir. Kronik rahatsızlıkların sebeplerine yönelik tedavi çalışmaları ve eğitimlerine de devam etmektedir. Aynı zamanda Bilimsel Proloterapi Derneği başkan yardımcılığı görevini yürütmektedir.

Uzmanlık Alanları ve Tedavi Yöntemleri

Dr. Şükrü Bağcık, kronik ağrılı hastalık tedavilerinin uzmanıdır. Özellikle ameliyatsız bel ve boyun fıtığı tedavileri ve diz kireçlenmesi tedavisinde çok tecrübe sahibidir. Ağrı tedavisinde, kişiye özel bireysel yaklaşımlar geliştirerek hastalarının yaşam kalitesini artırmayı hedeflemektedir.